Verkkokaupan toimitusehdot
Voimassa 1.9.2017 alkaen
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Oy Astrofus Ab y-tunnus 0842771-1. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.navigointikauppa.fi ostoskorin kautta.
Kaikki ostoskorin kautta tehdyt tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
- tilausnumeron
- asiakasnumeron
- laskun loppusumman
- tilatut tuotteet
Maksaminen
Tuotteet ja toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Käytämme Klarna verkkomaksuvälittäjää.
Ennakkomaksu
Käsittelemme tilauksen toimiston aukioloaikaan kun maksu on suoritettu.
Toimitusaika
Postitamme tuotteita tavallisesti jokaisena arkipäivänä. Postitukseen kuluu normaalisti 1-3 arkipäivää. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan "Ajankohtaista"-osassa.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut ostoskorista ja laskun yhteenvedosta. Toimitamme tilaukset postipakettina tai matkahuolto pakettina. Lähetystä voi seurata lähetystunnuksella.
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Asiakas maksaa palautuskulut. Emme lunasta maksamattomia lähetyksiä
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
pankkitilinumerosi
sekä kopio tilausvahvistuksesta
Palautusosoite:
Suomen navigaatioliitto/Astrofus Oy
Mannerheimintie 43 a
00250 HELSINKI
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua asiakkan vastaanotettua tuotteen. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen astrofus@suomennavigaatioliitto.com tai postitse:
Suomen navigaatioliitto/Astrofus Oy
Mannerheimintie 43 a
00250 HELSINKI
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin tai matkahuoltoon.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Oy Astrofus Ab ja Suomen Navigaatioliitto käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Oy Astrofus Ab ja Suomen Navigaatioliitto sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.